2016/09/06

...back to school...

 Tak jak wcześniej pisałam, tęsknie za szkołą! - Za ludźmi! Wspomnienia, mam nadzieję, na długo pozostaną ze mną. W tym poście - czarna, prosta sukienka, botki, skórzany plecak, kurtka. Klasycznie, ale nie do końca. Dodatkowo - skarpetki i oczywiście duużo naszywek. Makijaż? Tylko usta. Na co dzień nie lubię się malować (tylko na wielkie wyjścia - to już trzeba) , a podkreślone usta to już To. 

 As I wrote in previous note, I miss my school! - I miss friends! I hope my memories will stay with me for a long time. In this post - black, simple dress, boots, leather backbag, jacket. Casually but not at all. Additionaly - socks and a lot of patches. Makeup? Just lips. Usually I don't like to put a lot of makeup on my face (just for the big 'going outs'), so lipstick is perfect for me.

 wearing: vintage denim jacket, Pull&Bear dress, Stradivarius boots, PTNS 'obibok' patch

+LOOKBOOK
 


Follow on Bloglovin
Instagram

4 comments:

  1. Ale ty jesteś śliczna jak zobaczyłam cię na żywo pomyślałam wow jaka ona piękna 😮😮😮 A twój styl jest taki twój. Fajnie że nie wszyscy trzymają się twardo trendów tylko tworzą swój indywidualny styl 😘😘😘

    ReplyDelete
  2. Kocham twój styl 😍😍😍
    A poza tym jesteś taka śliczna gdy zobaczyłam cie na żywo pomyślałam wow 😮😮

    ReplyDelete
  3. Jesteś taka śliczna gdy cie zobaczyłam na żywo było tylko takie wow jaka ona piękna ��������

    ReplyDelete
  4. też tęsknie za szkołą, jednak był to fajny okres życia :) A stylizacja jak zawsze świetna

    ReplyDelete